Что должен знать член ЛРУ о своих правах

Будни ЛРУ

alt

От редсовета Радона. Виктор Иванович Пащенко UT2UQ разработал ряд проектов, которые позволят упорядочить работу как руководящих органов ЛРУ, так и узаконить права рядовых членов. Пожалуй, впервые за двадцать лет существования организации за разработку документации взялись профессионалы.Уже стали просматриваться черты организации европейского уровня. Конечно, если Исполком не проигнорирует помощь наших добровольных помощников. Мнение некоторых членов конференции 2012 года о том, что правовой комитет нам не нужен, думаем, глубоко ошибочен. Итак, вашему вниманию Виктор Пащенко предлагает пакет проектов.

В.И.Пащенко UT2UQ

Проект.

ПРАВО ЩОДО ЗВЕРНЕННЯ ЧЛЕНІВ ЛРУ, РАДІОАМАТОРІВ ТА ІНШИХ ГРОМАДЯН

ДО ЛРУ ТА В ІНШІ ІНСТАНЦІЇ

 

Відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", статтями 15 і 16 Закону України "Про статус народного депутата України", статтями 13 та 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", НЕЗАЛЕЖНО від того, чи затверджена ця Інструкція, або ні, КОЖНИЙ з нас ВЖЕ МАЄ ПРАВО звернутися до Президента ЛРУ, до державних органів реєстрації ЛРУ, до інших органів державної влади або до суду щодо дій або бездіяльності керівників органів управління ЛРУ або окремих його членів.

 

Відповідно до Закону "Про звернення громадян" відповідальність за організацію роботи зі зверненнями громадян покладається на керівника, тобто Президента ЛРУ.

За змістом вищезазначених Законів та постанови КМ звернення громадян направляється до ЛРУ, де обробляється секретарем ЛРУ, а потім надається Президенту ЛРУ. У зв’язку з місцем дислокації секретаря ЛРУ за адресою: 03057, Київ 57, проспект Перемоги 52/2, оф. 29, ЛРУ, це й буде адреса, до якого повинні направлятися громадянами пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

У разі не розгляду звернення у терміни, що передбачені Законом, громадянин має право направити свого листа зі зверненням безпосередньо на адресу Президента ЛРУ (адреса на офіційному сайті ЛРУ) з повідомленням про його вручення адресату.

Не забороняється направлення звернення громадянина одночасно на вищевказані дві адреси.

Президент ЛРУ зобов’язаній організувати особистий і віце-президентами прийом громадян із зазначенням місця, дат та часу їх прийому.

 

В проекті “Інструкції щодо розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у ЛРУ” не вживаються сполучення “член ЛРУ” або “радіоаматор” тому, що Основний Закон України “Конституція України” не дозволяє звужувати права будь-якої людини, крім особливих випадків.

 

Примітка: повна назва громадської організації ЛРУ відповідно до вимог Закону України “Про громадські об’єднання”та форма ГО або ГС ще не затверджена Конференцією ЛРУ, тому в Інструкції назва являється умовною.

 

 

ЗЕРНИТЬ УВАГУ

Листи в електронній формі не є офіційними зверненнями і не підпадають під дію норм Закону України "Про звернення громадян". Інформація, надіслана в електронному вигляді, може бути лише взята до відома та використана в роботі (Роз’яснення Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних та кримінальних справ).

Теж саме стосується звернення громадян через ЗМІ

 

ЦІКАВО

Витяг з Висновку Головного науково-експертного управлінням

апарата ВР України

(реєстр. № 9319 від 20.10.2011 р.)

“……Стосовно електронних документів стаття 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлює, що обов’язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора, є електронний підпис. Відтак отримані електронною поштою звернення без електронного підпису вважатимуться анонімними та розглядатись не будуть. Більш того, відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» обов’язкові реквізити електронного документа – це обов’язкові дані, без яких він не може бути підставою для обліку  і не матиме юридичної сили.

Відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис» електронний підпис – дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язані та призначені для ідентифікації підписувача, а електронний цифровий підпис – це вид електронного підпису, отриманого за результатами криптографічного перетворення набору електронних даних, який дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

Отже, для використання електронного підпису спочатку потрібно отримати сам електронний цифровий підпис та сертифікати особистого та відкритого ключів. Такі сертифікати можна  отримати в спеціальному центрі сертифікації ключів. З огляду на це неможливо очікувати, що звичайні громадяни будуть масово надсилати свої звернення як електронні документи  з електронним цифровим підписом  …..”.

 

Таким чином звернення громадян направлені в електронній формі, за допомогою електронної пошти чи-то через веб-сайт, які не містять електронного підпису не є електронним документами відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”,  не підпадають під дію норм Закону України "Про звернення громадян" та лише можуть бути взяти до відома та використані в роботі ЛРУ.