Шляхи вирішення проблем

Будни ЛРУ
Прочитав на http://www.uarl.com.ua/ лист від Павла, US4ICI:
"... в последние пару лет никто от ЛРУ (кроме Юрия) Регламентом и утраченными частотами не занимался. Роль президента сводилась в подписанию подготовленных Юрием документов, и единичным случаям совместных визитов в НКРЗ. Действия их не могу признать юридически грамотными. Скорее Юрий пытался решать проблему личными контактами ..."
Якщо з гумором підсумувати сказано, - то замість конкретних дій, щоб вирішити проблему нового регламенту, були просто суто приватні дружні візити до колишніх друзів, де разом згадувалося - як колись підборами один пляц трамбували, та спирт з однієї каністри розпивали Жодних юридичних наслідків такі візити не мали. Водночас радіоаматорів заколисували співанками, що питання успішно вирішується. Зрештою і було заявлено, що заперечень щодо нової редакції регламенту від громадськості не надходило.
Лист US4ICI змушує мене звернутися до вас, як до ініціативної групи, що взялася таки розв'язати проблему регламенту. Щиро сподіваюся, що ви не повторюватиме хибних методів своїх попередників. Проте, ініціативна група існує вже досить тривалий час, але наслідків діяльності якось не помітно. Нічого не пишуть навіть у виданні "із уст в уста"
Це насторожує!
То ж вношу на ваш розгляд моє бачення шляхів вирішення проблеми:
Основною причиною попередьої невдачі бачу спробу вирішити питання силами вкрай вузького кола людей у кулуарний спосіб. Гадаю, що тепер треба активно діяти публічними методами із залученням якомога ширшого українського радіаматорського товаритсва. Напрямки наступу тут imho можуть бути:
- публікація відкритого звернення у численних ЗМІ і на публічних Інтернет-сайтах(напр. сайт УНІАН);
- збір підписів через Інтернет під відкритим листом до керівників НКРЗ (в Інтернеті є спеціальні ресурси для збору підписів під колективними зверненями);
- організація і проведення збору підписів на підписних листках на місцях (необхідно задіювати традиційний юридично закріплений спосіб оприлюднення громадської думки);
- публічне обговорення невігластва творців регламенту у ЗМІ і Інтернеті (радіоаматори в Україні мають власні зареестровані друковані ЗМІ, і вони мають бути активно задіяні);
- масові публічні звернення радіоаматорів до державних органів за роз'ясненнями щодо суперечливих означень, наприклад щодо частот: 1715кГц, 10150МГц (в такий спосіб регіональні і центральні дежавні органи будуть змушені виконувати зайву для них роботу, і це стимулює їх якнайшвидше усунути протиріччя);
- демонстрації спроб роботи на нововідкритих ділянках 1715кГц .. (що має наочно продемонструвати неґативні наслідки нехлюйства).
- звернення від імені фахових технічних спеціалістів, правників, мовників (кандидатів і докторів технічних, юридичних, філологічних наук) і навіть товариств захисту української мови (технічні, правові, термінологічні помилки є ще однією підставою для критики регламенту, і нею не треба нехтувати);

Водночас imho необхідно також активно діяти і у юридичному полі.
imho це мають бути:
- правильно юридично оформлені, і передані для розгляду у суді, судові позови щодо захисту порушених прав з проханням(тобто вимогою) зобов'язати НКРЗ вненсти у документ зміни (перелік конкретних змін, або новий текст має додаватися);
- правильно юридично оформлені заяви від радіаматорських громадських організацій зі скаргами на порушення порядку розгляду регламенту, суперечливості його положень, та неузгодженості з відповідними міжнародними нормативними документами (заяви мають подаватися від конкретних юридичних осіб, і у формі, що передбачає обов'язкову офіційну відповідь).

Лише рішучі дії змінять життя на краще!

З повагою,
Ігор Сокорчук, UR3LCM